Followers

Pages

Saturday 26 January 2013

Januari


Assalammualaikum

Alhamdulillah, 24 Januari 2013 genaplah umur 23 tahun. Dah besar memanjang dah anak Pak Cik Rahim ni. Teringat masa zaman kecik-kecik dulu…
“waktu itu, aku berumur 12 tahun. Ibu sarat mengandung anak yang keempat. Dalam tempoh nak sampai hari lahir aku tu, aku selalu doa “Ya allah, bagi la aku hadiah besar yang aku boleh ingat sampai bila-bila”. Setiap kali lepas solat, aku mesti doa macam tu sampai la 24 Januari tu, ibu selamat melahirkan adik lelaki aku, Zahin Azri. Rupa-rupanya tu hadiah besar yang aku dapat.”

Alhamdulillah, di usia 23 ni juga aku masih diberi kesempatan untuk dipeluk dan dicium oleh ibu dan ayah. Sama seperti ketika aku menyambut ulang tahun kelahiran ku sewaktu aku kecil. Terima kasih ibu, terima kasih ayah.
Sebelum tamatnya 24 Januari, dapat call daripada seseorang.. hadiah dari hati untuk hati.. 

“selamat hari lahir..
selamat hari lahir.
Selamat hari lahir sayang,
selamat hari lahir..”



No comments:

Post a Comment